Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΠΥΣΔΕ και ... άλλα

Ενημέρωση για τις συνεδριάσεις ΠΥΣΔΕ από 6-11-2017 έως  6-12-2017
Πολυζώη Νίκη, Τακτικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Φωκίδας
εκλεγμένη με την Αρ.Εν. Μετωπική Παρέμβαση
Συναδέλφισσες- συνάδελφοι
 Ό,τι βιώνουμε στα σχολεία μαζί με τους  μαθητές μας τρεις  μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, επιβεβαιώνει αναμφισβήτητα  αυτά που τονίζαμε από την αρχή της σχολικής  χρονιάς.
Η προχειρότητα και η βιασύνη στον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, για χάρη "της κανονικότητας"  του κου Γαβρόγλου,  είχε σαν αποτέλεσμα, ακόμα και αυτή τη στιγμή, να  αλλάζουν οι συνάδελφοι σχολεία και οι μαθητές καθηγητές σαν τα πουκάμισα. Τοποθετήσεις και διαθέσεις από το ΠΥΣΔΕ να τροποποιούνται και να ξανατροποποιούνται αρκετές φορές, οι ώρες στα σχολεία τοποθέτησης να αλλάζουν  λόγο των συνεχόμενων μετακινήσεων, οι προσλήψεις  αναπληρωτών με το σταγονόμετρο και σε δόσεις, εκπαιδευτικοί ντελιβεράδες που τρέχουν  σε τρία, τέσσερα και πέντε σχολεία για να καλύψουν το ωράριό τους, κουβαλώντας μαζί τους  την ανασφάλεια και την κούραση,  διευθυντές και  υπεύθυνοι για το πρόγραμμα των σχολείων σε καθημερινά αδιέξοδα να  προσπαθούν να κουμπώσουν στο  ωρολόγιο πρόγραμμα τους δεκάδες «επισκέπτες» εκπαιδευτικούς με τις όποιες συνέπειες  και για τους μαθητές μας… και όλα αυτά  γιατί η ταχτική του υπουργείου είναι "με το λιγότερο κόστος να καλυφθούν περισσότερα κενά".
Το αλαλούμ που δημιουργήθηκε το ξέρουν οι εκπαιδευτικοί που μπήκαν σε αυτή την δοκιμασία. Αρκετοί συνάδελφοι δεν έχουν καλύψει το ωράριό τους και η διαδικασία που το ΠΥΣΔΕ ακολούθησε σε αρκετές περιπτώσεις -τις οποίες  και καταγγείλαμε- παραβιάστηκε για τις «ανάγκες της υπηρεσίας» παρά την αγανάκτηση ακόμα και των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ που πρέπει να διαχειριστούν "την καυτή πατάτα" που τους πέταξε το υπουργείο.
 ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ
·       Συνάδελφοι  να  καλύπτουν το ωράριο τους σε πάνω από ένα σχολείο  πέραν της οργανικής τους  με μαθήματα  Β και Γ  ανάθεσης, α και β ειδικότητας χωρίς να λαμβάνονται πολλές φορές υπόψη  μόρια,  προτιμήσεις , ομάδες ή όμορες ομάδες σχολείων.
·       Την  αυθαίρετη επιλογή  για το ποια σχολεία θα προηγηθούν στην κάλυψη ωραρίου
·       Την  αυθαίρετη επιλογή  να τοποθετούνται συνάδελφοι σε ΣΔΕ, ΔΙΕΚ, Δομές ειδικής Αγωγής (Παράλληλη, Τμήματα ένταξης), δύο βάρδιες πρωινό και Εσπερινό, χωρίς καν δηλώσεις προτίμησης των συναδέλφων .
·       Τις συνεχόμενες αλλαγές στους συναδέλφους(τρεις μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς)  σχολείων, τμημάτων, αναθέσεων μαθημάτων, ωρών για τη συμπλήρωση ωραρίου .
·       Την  ύπαρξη  μέχρι και χθες κενών στα  σχολεία  Δελφών και Εσπερινού ΠΕ02 (φιλόλογων), Μουσικού και Ευπαλίου ΠΕ16, ΤΕ 16 (Μουσικών), Γραβιάς και Εσπερινού ΠΕ01 (Θεολόγου) καθώς και στις Δομές Ειδικής Αγωγής (μετά  και  την  εκφρασμένη ευαισθησία του Υπουργού(!) για την προτεραιότητα κάλυψης  των κενών αυτών- μάλλον  για τα μάτια του κόσμου). 
·       Τους προφορικούς εκβιασμούς από τη διοίκηση :
"αν δεν πάς να καλύψεις και αυτές τις 1-2 ώρες στο τάδε σχολείο τότε υπάρχει και το ΔΙΕΚ, το Εσπερινό… ίσως και η περιφέρεια".
·       Τις υποσχέσεις της διοίκησης- "αν πας στο τάδε δεν θα μετακινηθείς αλλού"- που βέβαια μετά από λίγο αναιρούνταν λόγο των άνωθεν πιέσεων να πάνε οι πάντες παντού.
·       Τη στάση των αιρετών της ΔΑΚΕ που αποφάσιζαν όχι με βάση τις θέσεις του κλάδου και τα ίδια δικαιώματα για όλους τους συναδέλφους, αλλά με τις προσωπικές υποχρεώσεις, εξυπηρετήσεις και εκδουλεύσεις.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα:

α)  5 ακάλυπτες φιλολογικές ώρες στο Γυμνάσιο Δελφών. Προσπάθησαν να μας πείσουν να  συναινέσουμε, να αφήσουν κάποιοι συνάδελφοι άλλων σχολείων ώρες στο σχολείο τους για να καλύψουν τις ώρες στους Δελφούς ή τις 2 και 3 φιλολογικές ώρες να τις κάνουμε 2 δίωρα συνεχόμενα την ίδια μέρα, μετακινώντας  συνάδελφο αναπληρωτή που του έλειπαν μόνο 4 ώρες και άλλον συνάδελφο για την 1 ώρα που έμενε. Να συναινέσουμε δηλαδή σε εργασιακές συνθήκες λάστιχο,  στην μισή δουλειά- μισή ζωή και καθόλου δικαιώματα, σε βάρος των μορφωτικών και παιδαγωγικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Αν νομίζουν ότι αυτό αναβαθμίζει εκπαίδευση και εκπαιδευτικούς ας το κάνουν μόνοι τους, έχουν την πλειοψηφία στο ΠΥΣΔΕ.
Εμείς επιμείναμε στην πρότασή μας να προσληφθούν αναπληρωτές. Ειδικά για τους Δελφούς επιμείναμε να έρθει συνάδελφος αναπληρωτής, που θα συμπληρώνει το ωράριό του  σπάζοντας και τα τμήματα του Μουσικού σχολείου στα οποία υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και πληρούνται  οι προϋποθέσεις για αυτό και αναιτιολόγητα ο Περιφερειακός Δ/ντης δεν το έκανε. Μετά από συνεχόμενες πιέσεις μας στο ΠΥΣΔΕ και στη διοίκηση, αποφάσισε η Δ/νση Φωκίδας να ζητήσει, ο Περιφερειακός Δ/ντης Εκπ/σης να δώσει την εντολή και το υπουργείο να προσλάβει .
β)   Συνάδελφοι, που με πρόταση και πρακτικό του Συλλόγου τους, καλούνταν να καλύψουν με Γραμματειακή Υποστήριξη στα σχολεία τους, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ (πρώτος και καλύτερος ο αιρετός της ΔΑΚΕ) αποφάσιζε να διατεθούν στις δομές τις ειδικής αγωγής(παράλληλη στήριξη- τμήματα ένταξης) χωρίς καν οι ίδιοι να το έχουν επιλέξει στις περισσότερες περιπτώσεις, σε μαθητές που χρίζουν ιδιαίτερης διδασκαλίας, ξεχνώντας  ότι στερούν την θέση σε συναδέλφους που στις δομές αυτές προσλαμβάνονται  με ειδικά προσόντα (ειδικότητα ειδικής αγωγής) και για το λόγο αυτό ανήκουν και σε ξεχωριστό πίνακα πρόσληψης.
γ)   Ο αιρετός της ΔΑΚΕ, την επόμενη της απόφασης του υπουργείου για την κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων, ψήφισε υπέρ της ανάκλησης της διάθεσης των συναδέλφων στα τμήματα αυτά αποδεχόμενος πλήρως την υπουργική απόφαση, όταν η ΕΛΜΕ Φωκίδας μαζί με γονείς και μαθητές κινητοποιήθηκε διεκδικώντας  την λειτουργία και όχι την κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων.
Η στάση που κρατήσαμε στα ΠΥΣΔΕ
Υπερψηφίσαμε
1) την υπέρβαση ωρών σε μαθήματα Β΄ ανάθεσης από τους συναδέλφους. Συνάδελφοι, είναι τεράστιο το πρόβλημα που υπάρχει στο να καλύπτουμε το ωράριό μας με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης  και στο σχολείο τοποθέτησής μας και θα επιδεινωθεί τραγικά άμεσα με τις αλλαγές που ετοιμάζει το υπουργείο.
2) τον ορισμό των αναπληρωτών Δ/ντών των σχολείων
3) τη συμπλήρωση ωραρίου των συναδέλφων με Γραμματειακή υποστήριξη και Πρόσθετη Διδακτική στήριξη όταν λειτουργήσει, τονίζοντας πως, υπεύθυνοι που δεν καλύπτουμε το ωράριό μας, δεν είμαστε εμείς συνάδελφοι αλλά "ο κόφτης" των πολιτικών επιλογών του υπουργείου Παιδείας που δημιουργεί  πλεονάσματα εκπαιδευτικών
4) τις διαθέσεις συναδέλφων για την κάλυψη του ωραρίου τους στο Μουσικό Σχολείο μετά το σπάσιμο του τμήματος λόγω μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
5) την στελέχωση της Ομάδας Φυσικής Αγωγής, καταγγέλλοντας ως απαράδεκτο ότι έφτασε Δεκέμβριος για να  στελεχωθεί -και μάλιστα όχι με τον αναγκαίο  αριθμό συναδέλφων-  και ότι με ευθύνη του υπουργείου δεν έχουν πληρωθεί οι εμπλεκόμενοι (ιατροί, μέσα μεταφοράς) από την περσινή διεξαγωγή των αγώνων με κίνδυνο να αρνηθούν εμπλοκή τους στη διεξαγωγή των φετινών σχολικών αγώνων και άρα ακύρωσή τους.
Ταυτόχρονα, καταγγείλαμε τη στάση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης που αναιτιολόγητα δεν προβαίνει στην προκήρυξη  των θέσεων ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ, ΚΕΣΥΠ, ενώ υπάρχει σε ισχύ σχετική ΥΑ και ήδη άλλες Δ/νσεις έχουν κάνει ανάλογες προκηρύξεις από το Σεπτέμβριο. Αφού θέσαμε επανειλημμένα το θέμα στο ΠΥΣΔΕ (καθώς και στο ΔΣ της ΕΛΜΕ που πήρε ανάλογη απόφαση), ενημερώνοντας ότι δέκα συνάδελφοι ΠΕ19-20 έχουν κάνει σχετικό αίτημα-αναφορά, πιέσαμε και στην προτελευταία συνεδρίασή του το ΠΥΣΔΕ  αποφάσισε ομόφωνα να γνωμοδοτήσει θετικά προς την Περιφέρεια για τη αναγκαιότητα στελέχωσης των παραπάνω δομών. Είναι φως φανάρι πως η μη στελέχωση των παραπάνω δομών έχει άμεση σχέση με τη συρρίκνωση-συγχώνευση και κατάργηση τους σύμφωνα με τα  σχέδια του υπουργείου για τις «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού έργου».
Καταψηφίσαμε
1) τις διαθέσεις συναδέλφων στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης για τους λόγους που έχουμε αναφέρει
2) την διάθεση συναδέλφου ΠΕ02 του Γυμνασίου Άμφισσας στο Εσπερινό, γιατί παράτυπα δεν της είχαν  δοθεί ώρες β΄ ανάθεσης εντός του σχολείου της (υπερψηφίσαμε τη σχετική αίτηση θεραπείας της συναδέλφου)
3) την ανακατανομή ανάθεσης μαθημάτων σε συναδέλφους ΠΕ02 του Λυκείου-Γυμνασίου Γαλαξιδίου .
 Η Δ/τρια του Λυκείου Γαλαξιδίου κατείχε τη θέση του Αντιπροέδρου στο ΔΣ της ΕΛΜΕ με μείωση ωράριο 3 ώρες, τις οποίες όμως μετά την μη επανεκλογή της στο ΔΣ της ΕΛΜΕ έχασε.  Για να καλύψει το ωράριό της πήρε ώρες από τους οργανικά ανήκοντες συναδέλφους. Έτσι, η συν/ισσα Κ.Α με οργανική στο Λύκειο έμεινε με έλλειμμα ωρών και  απαίτησε (και με γραπτή αίτησή της) να πάρει τις διδακτικές ώρες που δικαιούται από το συστεγαζόμενο Γυμνάσιο Γαλαξιδίου με αποτέλεσμα να μείνει με μειωμένο ωράριο η συν/ισσα αναπληρώτρια του Γυμνασίου Γαλαξιδίου.
Ως Αρ.Εν .Μετωπική Παρέμβαση θεωρούμε ότι η συν/ισσα Κ.Α του Λυκείου  και η συν/ισσα αναπληρώτρια του Γυμνασίου πρέπει να  καλύψουν πρώτες ωράριο στο σχολείο τους σύμφωνα με τη θέση  που έχουμε διατυπώσει σε προηγούμενες τοποθετήσεις μας (ΠΥΣΔΕ πράξη 12η/27-7-2017 & 14η/11-9-2017).
Έχουμε καταγγείλει την απόφαση του διευρυμένου ΠΥΣΔΕ για τις τοποθετήσεις διευθυντών σε σχολεία που δεν ανήκουν οργανικά  και ενώ δεν υπάρχει περίσσευμα ωρών, για να καλύψουν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο  παίρνουν τις ώρες Α΄ ή και Β΄ ανάθεσης των συναδέλφων που κατέχουν οργανική στα συγκεκριμένα σχολεία με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να αναγκάζονται να αναζητούν σε άλλα σχολεία ώρες. Καταστρατηγείται έτσι το δικαίωμα του οργανικά ανήκοντα εκπαιδευτικού να καλύπτει πρώτος το ωράριό του στο σχολείο της οργανικής του με μαθήματα Α΄ και Β΄ ανάθεσης.
·         προϋπόθεση για την τοποθέτηση διευθυντή σε σχολείο είναι να υπάρχουν ώρες της ειδικότητάς του για την κάλυψη του υποχρεωτικού του ωραρίου
·         Η εγκύκλιος του υπουργείου που λέει ότι "ο διευθυντής συμπληρώνει πρώτος ωράριο με μαθήματα Α΄& Β΄ ανάθεσης"  αναφέρεται στον ήδη τοποθετημένο διευθυντή, αφού για την τοποθέτησή του το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ έχει ήδη εξετάσει και αποφανθεί για την ύπαρξη ωραρίου στο συγκεκριμένο σχολείο
·         Δεν υπάρχει νόμος-ΥΑ-εγκύκλιος  που να αναφέρει ρητά ότι οι διευθυντές (χωρίς οργανική σε σχολείο) προηγούνται στην κάλυψη ωραρίου έναντι των εκπαιδευτικών ίδιου κλάδου (με οργανική στο σχολείο).

4) όλες τις διαθέσεις που αφορούν τη δημιουργία και λειτουργία του Τμήματος Μαθητείας του ΕΠΑΛ Άμφισσας.
Με την εφαρμογή της Μαθητείας:

ü      οι μαθητές γίνονται βορά στις επιχειρήσεις ως φτηνό εργατικό προσωπικό που θα ανακυκλώνεται αέναα κάθε εννέα μήνες χρησιμοποιώντας το δέλεαρ των 17,12 ευρώ(μικτά) την ημέρα, των ενσήμων ασφάλισης και κυρίως την ψευδαίσθηση της μετέπειτα απασχόλησής τους. Έτσι οι επιχειρήσεις θα καλύπτουν την ανάγκη για προσωπικό μέσω της φτηνής μαθητείας χωρίς να δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας.
ü      οι κάθε φορά ανάγκες των εργοδοτών θα ορίζουν ουσιαστικά τα προγράμματα σπουδών των σχολείων,  ποιοι τομείς, ειδικότητες και τάξεις μαθητείας θα υλοποιούνται σε κάθε περιοχή.
ü      πλήττεται ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης, αφού κι αυτή ακόμα η προσφερόμενη ψευτοκατάρτιση θα προσφέρεται μόνο στις ειδικότητες και τους τομείς των ΕΠΑΛ που έχουν ήδη προσωπικό, εργαστήρια και εξοπλισμό. Κατά συνέπεια όχι μόνο δεν αναβαθμίζουν τη δημόσια Τ.Ε.Ε. (με προσλήψεις προσωπικού, δημιουργία νέων ειδικοτήτων και βελτίωση του εξοπλισμού των εργαστηρίων), αλλά προοιωνίζονται συγχωνεύσεις και καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στην κατεύθυνση του πιο φτηνού Επαγγελματικού Σχολείου.
ü      καλύπτουν τα "πλεονάσματα" σε εκπαιδευτικό προσωπικό των ειδικοτήτων που τεχνητά δημιούργησε ο ν. 4386/11/05/2016 προωθώντας την "κινητικότητα" σε μια δομή σχετική με την αγορά εργασίας (επόπτες μαθητείας). Αυτή η εξέλιξη είναι ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση της ολικής ή μερικής διάθεσης των εκπαιδευτικών στη μη τυπική εκπαίδευση (ΔΙΕΚ, προγράμματα πιστοποίησης, ΚΠΑ κ.λπ.) που αμφισβητεί την οργανικότητα και τα εργασιακά δικαιώματα.
ü      αναθέτουν τη διεκπεραίωση ενός εφιαλτικού σε όγκο και ευθύνη κυκεώνα γραφειοκρατίας στους εκπαιδευτικούς-επόπτες που αφορά στην υλοποίηση του προγράμματος μαθητείας, καθιστώντας τους  υπόλογους για τον έλεγχο της τήρησης των όρων της Σύμβασης από τις επιχειρήσεις.
ü      δημιουργούν, τέλος, τις προϋποθέσεις για την καταστρατήγηση του ωραρίου, χωρίς να αποκλείεται -εφόσον είναι 9μηνη η εποπτεία της μαθητείας" και η πιθανότητα απασχόλησης των εκπαιδευτικών και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο και Αύγουστο).

Στο ΕΠΑΛ Άμφισσας εγκρίθηκε ολιγομελές τμήμα Μαθητείας με 4 μαθητές όταν στο ίδιο σχολείο  το Σεπτέμβριο το ολιγομελές τμήμα Γεωπονίας και Πληροφορικής συγχωνεύτηκαν σε άλλα τμήματα και δεν δηλώθηκαν καν από τη διεύθυνση του σχολείου, το υπουργείο έκοψε τον περασμένο Ιούνη ολιγομελές τμήμα ειδικότητας του ΕΠΑΛ  και βέβαια το Νοέμβριο κόπηκε το ολιγομελές τμήμα του Λυκείου Γαλαξιδίου με 3 μαθητές .
Να τονίσουμε πως η Μαθητεία εντάσσεται στα προαπαιτούμενα από την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ για να κλείσει η 3η αξιολόγηση.
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι
Ενώ   βιώνουμε όλα αυτά, βρίσκεται σε εξέλιξη το σχέδιο της κυβέρνησης για το νέο λύκειο. Ένα σχέδιο που πίσω από τον εύηχο τίτλο  «Νέες δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού έργου» που χρησιμοποιεί,  κρύβει μια  συντονισμένη προσπάθεια  ολοκλήρωσης των  μεταρρυθμίσεων  που  είχε  ξεκινήσει  η  Υπουργός  της  φωτοτυπίας Διαμαντοπούλου και  συνέχισε ο Υπουργός της  Διαθεσιμότητας Αρβανιτόπουλος. Οι ρημαγμένες ζωές των ανθρώπων από την κρίση και τα μνημόνια, η καταβύθιση των εργασιακών και των κοινωνικών δικαιωμάτων μας, το ξεπούλημα  όλου του δημόσιου πλούτου, τα δημοσιονομικά πλεονάσματα που συνυπέγραψαν με Ε.Ε., ΔΝΤ, ΣΕΒ με στόχο την ανάταξη της κερδοφορίας τους, ο πόλεμος και η προσφυγιά, ονομάζονται  αρνητικές συνέπειες από τις ραγδαίες εξελίξεις!!!, ουδέτερες και αναπότρεπτες. Θα σταθούμε σε δυο σημεία:
α.  Στην διαρκή κινητικότητα εκπαιδευτικών και μαθητών. Αυτό γίνεται με τις  ομάδες σχολείων , στα πλαίσια της γενικής ευελιξίας, που μετακινεί μαθητές και εκπαιδευτικούς σε όμορα σχολεία, για να μην προχωρήσει σε χωρισμό τμημάτων. Αυτό σημαίνει ότι  εάν η εγγραφή ενός μαθητής οδηγεί σε χωρισμό του τμήματος λόγω υπέρβασης του ανώτατου ορίου ο μαθητής θα οδηγείται για εγγραφή σε άλλο σχολείο!!!.  Στην ίδια  λογική  κινείται και  η  διεύρυνση των  αναθέσεων μαθημάτων όμορου επιστημονικού αντικειμένου(sic) έτσι ώστε να εξαφανίζει κενά και να  δημιουργεί πλεονάσματα εκπαιδευτικών για  να καλύψει τις  ανάγκες όπως-όπως με  το  υπάρχων  προσωπικό. Αυτό όμως  στην  ουσία  διαλύει  τα  επιστημονικά  αντικείμενα , υποβαθμίζοντας  στην  ουσία  το  παρεχόμενο  εκπαιδευτικό  έργο και  δημιουργεί  εκπαιδευτικούς  λάστιχο σε  όλα  τα  επίπεδα.  
 β.  Το σχέδιο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Εδώ το  Υπουργείο  στοχεύει σε πρώτη φάση να περάσει αναίμακτα την κουλτούρα αξιολόγησης  στο χώρο της εκπαίδευσης μέσω της αυτοαξιολόγησης  και μετά να προχωρήσει στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της τάξης. Ήδη επιχείρησε την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης στους υποψήφιους διευθυντές (με τα γνωστά παιχνίδια επιλογής εντός διευρυμένου ΠΥΣΔΕ), το σώμα των προθύμων στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής,  οι οποίοι θα  αξιολογήσουν με τη σειρά τους  εκπαιδευτικούς.
Το υπουργείο θέλει να αποφύγει την ευθεία σύγκρουση με το εκπαιδευτικό κίνημα  γιατί  φοβάται, έχοντας στο μυαλό του τα συντριπτικά ποσοστά στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση στο Δημόσιο που έφτασαν το 70%, παρά τις πιέσεις και τους εκβιασμούς.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ! Όχι με τον κυνισμό του Μητσοτάκη, αλλά με την αριστερή φρασεολογία του ΣΥΡΙΖΑ και τα πυρά και των δύο απέναντι στους εκπαιδευτικούς ώστε να την περάσουν μαζί, όπως την ψήφισαν στο μνημόνιο.
Να θυμίσουμε μόνο ότι η μάχη που δώσαμε με όλη μας τη δύναμη το 2014, δεν ήταν μάχη για την αξιολόγηση του Μητσοτάκη. Ήταν μάχη ενάντια στη διάλυση της δημόσιας παιδείας, στον κανιβαλισμό των ανθρωπίνων σχέσεων, στην τυποποίηση της εκπαιδευτικής πράξης, στην υποδούλωση των δημιουργικών και δημοκρατικών δυνάμεων από τα ερωτηματολόγια, τους δείκτες και τα ποσοστά. Την ίδια μάχη θα δώσουμε και πάλι, όποτε χρειασθεί, σε πείσμα των θεσμών, των αγορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των γραφειοκρατών που εξουσιάζουν τη ζωή μας.
 Γι’ αυτό πρέπει να αναλάβουμε δράση όλοι μας.  Το σωματείο, οι σύλλογοι διδασκόντων , οι μαθητές οι γονείς. Η καθημερινή υποβάθμιση των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων μαθητών και εκπαιδευτικών  και η διάλυση του Δημόσιου Χαρακτήρα της εκπαίδευσης αφορά όλη την κοινωνία.

                                                                                                                                    8-12-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου