Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η Αρ. Εν. Μετωπική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Φωκίδας στα πλαίσια της πανελλαδική κινητοποίηση που διοργάνωσε από κοινού ΟΛΜΕ και ΔΟΕ την Τετάρτη 5 Απρίλη 2017 για μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα, ΟΧΙ στην ελαστική εργασία και την επισφάλεια, πραγματοποίησε παράσταση στον Διευθυντή Δ.Δ.Ε Φωκίδας.
ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ:
Το συνδικαλιστικό μας όργανο, η ΕΛΜΕ, και όλες οι άλλες παρατάξεις (ΠΑΜΕ,ΔΑΚΕ,ΑΝΑΦΟΡΑ,ΣΥΝΕΚ)
Στον Διευθυντή κ. Αλωνάρη τέθηκαν πολλά θέματα. Με βάση την ενημέρωση που είχε μέσω τηλεδιάσκεψης με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, απάντησε σε κάποια ενώ σε  κάποια άλλα δήλωσε ότι δεν έχει ανάλογη ενημέρωση . Συγκεκριμένα:
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ: Γνωρίζει την αναγκαιότητά τους, συμφωνεί ότι τα σχολεία πρέπει να λειτουργούν κατά βάση με μόνιμο προσωπικό, αλλά δεν μπορεί να απαντήσει αν θα γίνουν διορισμοί καθώς αυτό είναι θέμα  του Υπουργείου.
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ:  Στις προσλήψεις  δεν αλλάζει το πλαίσιο παρά μόνο ότι  οι αιτήσεις θα γίνουν ηλεκτρονικά και μάλιστα  άμεσα. Για την καθυστέρηση των πληρωμών μας ενημέρωσε ότι δεν ευθύνεται η υπηρεσία για αυτό. Το τμήμα των εντελλόμενων μας ενημέρωσε ότι μέχρι 18/4/2017 θα έχουν γίνει οι όποιες πληρωμές μέσω ΕΑΠ.
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: Μεταθέσεις ελάχιστες, αποσπάσεις επίσης ελάχιστες και σε μία μόνο φάση  ώστε μες τον Ιούλιο να έχουν τελειώσει όλα  να είναι όλοι έτοιμοι για το Σεπτέμβριο.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Τα τμήματα ένταξης θα συνεχίσουν να λειτουργούν και τη νέα χρονιά. Γνωρίζει ότι με το  Ν.4415/2016 το Υπουργείο δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς που δεν καλύπτουν το ωράριό τους, χωρίς ειδίκευση και  με σεμινάρια λίγων ωρών, να διδάσκουν σε δομές της ειδικής αγωγής . Στη Δ/νση Φωκίδας  δύο εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας έχουν τοποθετηθεί σε τμήματα ένταξης. Ο μεν πρώτος γιατί έχει προϋπηρεσία σε σχολείο ειδικής αγωγής, ο δε δεύτερος για να μην διαταραχθεί η λειτουργία του σχολείου επειδή επέστρεψε πρόσφατα στην οργανική του.
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ: Η ενοποίηση αφορά μάλλον  την Τεχνική Εκπαίδευση( ΕΠΑΛ) .
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ-ΕΠΑΛ: Είπε μόνο ότι η Α’ Λυκείου θα είναι ίδια με σήμερα και ότι το υπουργείο δεν θα προχωρήσει  στο 4τάξιο Γυμνάσιο και 2ετές Λύκειο διότι θα δημιουργηθούν προβλήματα στις αίθουσες αλλά και στη διαχείριση των εκπ/κών που θα διδάσκουν .Σε τοποθέτησή μας ότι ήδη έχουν εξαγγελθεί και υλοποιούνται στα σχολεία αποφάσεις    που αφορούν   την πρόταση του ΙΕΠ για το "νέο" σχολείο, απάντησε ότι το υπουργείο  θα υλοποιήσει τις όποιες αλλαγές σε βάθος τριετίας. Γι΄αυτό το λόγο και θα υπολογίσει τα κενά και πλεονάσματα όταν έρθει η ώρα με ότι ισχύει σήμερα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η ενημέρωση που έχει είναι ότι άμεσα θα γίνει η αξιολόγηση στελεχών εκπ/σης καθώς και όλων των δομών όπως υπεύθυνων σχ. δραστηριοτήτων , ΠΛΗΝΕΤ κλπ . Για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών δεν τοποθετήθηκε.
 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Σε γενικές γραμμές νομίζει ότι έχουν καλυφθεί οι βασικές ανάγκες του Μουσικού σχολείου. Το αίτημα  για τη χορήγηση βιβλίων διδασκαλίας καθηγητή προωθήθηκε εγγράφως και το υπουργείο ενημέρωσε ότι τα βιβλία έχουν δρομολογηθεί και σύντομα θα βρίσκονται στα χέρια των εκπαιδευτικών. Για τους ΤΕ16 και ΕΜ16 που δεν υπάρχουν στην πρόταση ομαδοποίησης του ΙΕΠ το γνωρίζει και θεωρεί ότι θα λυθεί το θέμα άμεσα.
ΤΜΗΜΑΤΑ: Βλέπει να υπάρχει  πρόβλημα στον αριθμό των μαθητών  και στο σχηματισμό  ανάλογων τμημάτων στα σχολεία, άρα και στο σχηματισμό των ομάδων προσανατολισμού.

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ: Μετά από  την ολοκλήρωση της συνάντησης έγινε φανερό ότι  οι προθέσεις του υπουργείου είναι ξεκάθαρες :τα σχολεία συρρικνώνονται,  δεν πρόκειται να υπάρξουν  διορισμοί, τα κενά θα καλυφθούν  με τους εκπ/κούς σε διαρκή κινητικότητα, η Αξιολόγησης μας έρχεται ξανά, ετοιμαστείτε!


Καταλήγοντας, είναι φανερό ότι πρέπει όλοι μας να  ενεργοποιηθούμε ,να ζωντανέψουμε το σωματείο μας και να αντιδράσουμε  σε όσα δε γίνονται (διορισμοί) σε όσα προγραμματίζονται να γίνουν (Αξιολόγηση) και σε όσα πρόκειται να έρθουν ξαφνικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου