Εν μέσω κυβερνητικών αυθαιρεσιών, καταστρατήγησης
συνταγματικών δικαιωμάτων και άγριας καταστολής, η κα Μακρή του υπουργείου
Παιδείας, ξαναχτυπά:
Απαιτεί να καταχωριστεί η «διδακτέα»
ύλη σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα πέραν των πανελλαδικών μαθημάτων.
ü Να ενημερώσει κάποιος την
υφυπουργό ότι το υπουργείο ορίζει την διδακτέα ύλη, πολλά χρόνια τώρα.
ü Να ενημερώσει κάποιος την
υφυπουργό ότι μάλλον απαιτεί την διδαχθείσα ύλη. Γνωστό στο
πανελλήνιο ότι οι εκπαιδευτικοί καταγράφουν στα βιβλία ύλης την ύλη που έχει
διδαχθεί (=διδαχθείσα) από αρχή γένεσης του δημόσιου σχολείου. Αρκεί να υπάρχει
βιβλίο ύλης, δηλαδή να είμαστε σε κανονική, δια ζώσης, λειτουργία.
ü Να ενημερώσει κάποιος την
υφυπουργό και καλό θα ήταν και την υπουργό, ότι πολλά μαζεύονται και το ποτήρι
ξεχειλίζει.
Οι
κυρίες του υπουργείου παιδείας συνεχίζουν την «παράδοσή» τους:
·
σφυροκοπάνε την δημόσια εκπαίδευση και τον
εκπαιδευτικό.
·
οργανώνουν το πλαίσιο αξιολόγησης
·
εδραιώνουν το σχολείο ως εξεταστικό κέντρο
Τώρα
που τα νούμερα δεν τους βγαίνουν, τώρα που ο ιός κινείται ανεξέλεγκτα (αναμενόμενο,
αφού κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί πέραν της καταστολής), ακόμα και το άνοιγμα
των σχολείων στις 29.03 φαίνεται μάλλον απίθανο, παρ’ όλες τις εξαγγελίες.
Πώς θα «επιβεβαιώσουν» την θέση
τους ότι η τηλεκπαίδευση είναι μια καλή εκπαίδευση; Πώς θα τρέξουν την τράπεζα
θεμάτων που ψήφισαν, αν δεν ενισχύσουν την θέση τους ότι η ύλη προχωράει; Ποντάρουν στο ότι οι εκπαιδευτικοί θα
φοβηθούν και θα δώσουν στοιχεία προχωρήματος της ύλης.
Σιγά μην κλάψουμε, σιγά μην φοβηθούμε!
Συνάδελφοι, -ισσες,
Ø Σημείο 1ο: κατά γενική ομολογία η τηλεκπαίδευση
έχει ταλαιπωρήσει τους εκπαιδευτικούς και όσα παιδιά είχαν δυνατότητα
παρακολούθησης, έχουν πλέον κουραστεί και δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν.
Ø Σημείο 2ο: Η τηλεκπαίδευση δεν αποτελεί
εκπαίδευση. Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, που στοχεύουμε να
κρατήσουμε τους μαθητές μας σε επαφή με το σχολείο, επ’ ουδενί δεν πιστεύουμε
ότι η ύλη μπορεί να προχωρήσει και να εμπεδωθεί μέσω της τηλεκπαίδευσης.
Ø Σημείο 3ο: Οι κακής ποιότητας συνδέσεις και
εξοπλισμοί, καθώς και η αδυναμία κάποιων μαθητών να συμμετέχουν σε αυτήν,
καθιστούν την προσπάθεια της κυβέρνησης να εξισώσει την εκπαίδευση εξ
αποστάσεως με την δια ζώσης επικοινωνία και διδασκαλία αντισυνταγματική, αφού
αντίκειται στην αρχή ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στο δημόσιο σχολείο.
Ø Σημείο 4ο: και σημειωτέον, το υπουργείο δεν
δείχνει κανένα ενδιαφέρον σε μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς σύμφωνα με
τον νόμο. Το μόνο που τους μέλει είναι η εμπέδωση της κατάργησης όποιας
παιδαγωγικής ελευθερίας, η υλοποίηση της τράπεζας θεμάτων και η περαιτέρω πίεση
σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.
Η δική μας απάντηση πρέπει να είναι:
ü Δίνουμε την
ελάχιστη δυνατή ύλη με την σημείωση προς τις διευθύνσεις των σχολείων μας ότι
είμαστε υποχρεωμένοι στην επανάληψη αυτής της ύλης με το άνοιγμα των σχολείων,
καθώς δεν έχει εμπεδωθεί από την πλειοψηφία των μαθητών μας λόγω προβλημάτων
κατά την διάρκεια των μαθημάτων τηλεκπαίδευσης.
ü Διεκδικούμε
την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων.
ü Να μην
γίνουν γραπτές προαγωγικές εξετάσεις και να δοθεί περαιτέρω μείωση στην ύλη των
πανελλαδικών μαθημάτων.
ü Να ανοίξουν
τα σχολεία με ασφάλεια!
Καλούμε
την ΕΛΜΕ να πάρει αντίστοιχη απόφαση και να ενημερώσει τους συναδέλφους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου