Ενημέρωση για
το ΠΥΣΔΕ στις 9-5-2019
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
την Πέμπτη 9 Μαΐου 2019
συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Φωκίδας και έκανε
τον χαρακτηρισμό υπεραρίθμων, ακόμα
μία φορά, με συνοπτικές διαδικασίες
και υλοποιώντας τη βασική επιδίωξη του
υπουργείου για ελαχιστοποίηση των
κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών»
πλεοναζόντων εκπαιδευτικών.
Τονίσαμε
και πάλι ότι :
- Ο καθορισμός των κενών και των υπεραριθμιών πρέπει να στηρίζεται στους πίνακες Α που οι διευθυντές μαζί με το Σύλλογο διδασκόντων (πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος) αποστέλλουν στη ΔΔΕ και όχι στην κατά βούληση σύνταξη-επιλογή των Δ/ντων.
- Οι αιρετοί αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ πρέπει να έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της ΔΔΕ πολύ πριν τη συνεδρίαση και να μην καλούμαστε να αποφασίσουμε εκεί την ώρα της συνεδρίασης τα ήδη "επεξεργασμένα" στοιχεία.
- Οι υπεραριθμίες να δίνονται μόνο στις περιπτώσεις συγχωνεύσεων ή κλείσιμο σχολικών μονάδων. Να μην λάβουμε υπόψη τις μεταβολές των τμημάτων γιατί α) λόγω της διαφορετικής κατανομής των μαθητών (ηλεκτρονικές εγγραφές, ολιγομελή τμήματα κλπ) κάθε χρόνο δημιουργούνται υπεραριθμίες και κενά κατά βούληση και β) τα τμήματα μειώνονται από το υπουργείο με την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε αυτά .
- Οι υπεραριθμίες είναι αποτέλεσμα των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών (αύξηση ωραρίου, μείωση ωρών, ολιγομελή, νέο Λύκειο- εξοστρακισμό της γενικής παιδείας από τη Γ΄Λυκείου κλπ) που εφαρμόζει κυβέρνηση-ΕΕ-ΟΟΣΑ.
Στη
συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 9 -5-2019
για το χαρακτηρισμό των συναδέλφων ως
υπεράριθμων
- Υπολογίστηκε το υποχρεωτικό ωράριο κάθε συναδέλφου στη σχολική ομάδα που ανήκει οργανικά συμπεριλαμβανομένων όσων απουσιάζουν (Δ/ντές, Υπεύθυνοι σε θέσεις διοίκησης, ΕΚΦΕ, άδεια , απόσπαση κλπ)
- Τα κενά και τα πλεονάσματα κατά σχολική μονάδα υπολογίστηκαν με βάση τα μαθήματα 1ης ανάθεσης της κύριας ειδικότητας αρχικού διορισμού, με ελάχιστο όριο τις 10 ώρες, κάτι που ήταν πάγιο αίτημα της παράταξής μας από την πρώτη στιγμή της παρουσίας της στο ΠΥΣΔΕ .
- Τα πλεονάσματα του κλάδου ΠΕ 04 υπολογίστηκαν ενιαία.
- Αυθαίρετα δεν υπολογίστηκε τμήμα της Α΄ Λυκείου στο ΕΠΑΛ Άμφισσας.
Η
πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ προχώρησε σε
πίνακες υπεραριθμιών επικαλούμενοι
ότι οι συνάδελφοι που θα χαρακτηριστούν
υπεράριθμοι είναι "προνομιούχοι"
γιατί προηγούνται έναντι των υπολοίπων
στις τοποθετήσεις. Αυτό θα ίσχυε αν
υπήρχαν και τα ανάλογα κενά για να
τοποθετηθούν(ουκ αν λάβεις παρά του μη
έχοντος). Κατά συνέπεια ελάχιστες θα
είναι και οι οργανικές που θα δοθούν
στη συνέχεια.
Έτσι
μεγάλος αριθμός συναδέλφων χαρακτηρίστηκαν
ως υπεράριθμοι (47).
Στην αύξηση του
αριθμού αυτού συνέβαλε και ο αυθαίρετος
μη υπολογισμός τμήματος της Α Λυκείου
στο ΕΠΑΛ Άμφισσας, λόγω
ελλιπούς παρακολούθησης δύο μαθητών,
χωρίς να έχει σταματήσει η λειτουργία
του τμήματος αυτού για το τρέχον διδακτικό
έτος (με τα δεδομένα του οποίου
υπολογίζονται και οι ώρες διδασκαλίας
για κάθε συνάδελφο) και χωρίς βέβαια να
έχει χαρακτηριστεί ανεπαρκής η φοίτηση
των μαθητών αυτών από το σύλλογο
διδασκόντων (αυτό γίνεται στο τέλος της
διδακτικής χρονιάς). Η
«κοπτοραπτική» της διοίκησης στον
πίνακα των ωρών οδήγησε σε υπεραριθμίες
και επιπλέον συναδέλφους.
Οι
συνάδελφοι έτσι πνίγονται μέσα στον
κυκεώνα των υπεραριθμιών και στην
αβεβαιότητα των υποχρεωτικών μετακινήσεων
στα λειτουργικά κενά (που δεν θα
υπάρξουν). Οι υπεράριθμοι συνάδελφοι
που προηγούνται στις τοποθετήσεις δεν
θα μπορούν να τοποθετηθούν, κατά σειρά,
θα γίνουν αδύνατες οι τοποθετήσεις
αυτών που είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ ενώ
οι βελτιώσεις να θεωρούνται είδος προς
εξαφάνιση.
Στις
σημερινές συνθήκες που τα προβλήματα,
ακόμα και επιβίωσης, οξύνονται είναι
απαράδεκτο τα υπηρεσιακά μέλη του ΠΥΣΔΕ
(και κυρίως αυτά που ζητούν να εκπροσωπήσουν
τον κλάδο) να συντελούν στην καταστρατήγηση
των εργασιακών σχέσεων και την οικονομική
αιμορραγία των συναδέλφων. Όπως, επίσης,
είναι απαράδεκτο και τα εκλεγμένα αιρετά
μέλη να βάζουν πλάτη στην εφαρμογή των
αντιεκπαιδευτικών επιλογών του υπουργείου
υπερψηφίζοντας τις υπεραριθμίες των
συναδέλφων.
Συνάδελφοι,
συναδέλφισσες,
η
στάση μας στο ΠΥΣΔΕ καθορίζεται από
τις αποφάσεις των συλλογικών μας οργάνων,
την ανησυχία να μην αδικηθεί κανένας
συνάδελφος, αλλά και από το δίκαιο
ενάντια στην αυθαιρεσία, τη μεροληψία.
Ο
αιρετός μας παρακολούθησε και έλεγξε
όλη τη διαδικασία σύμφωνα με τα στοιχεία
που έστειλαν τα σχολεία. Λαμβάνοντας
υπόψη τις παραπάνω θέσεις και διαπιστώσεις
καταψήφισε
τη διαδικασία και το χαρακτηρισμό των
συναδέλφων ως υπεραρίθμων.
Κυβέρνηση
και Υπουργείο Παιδείας μεθοδευμένα
διαλύουν το Δημόσιο Σχολείο και το
εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών
και με τις υποδείξεις ΕΕ-ΟΟΣΑ απαιτούν
την αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών,
την παράταση διδακτικού ωραρίου, την
συγχώνευση σχολείων, την αυτονόμηση
σχολικής μονάδας, την αξιολόγηση σχολείων
και εκπαιδευτικών…..
Θα
τους αφήσουμε;
Πολυζώη
Νίκη και Καρανάσου Ευθυμία,
τακτικό
και αναπληρωματικό αιρετό μέλος του
ΠΥΣΔΕ,
εκλεγμένες
με την Αρ. Εν. Μετωπική Παρέμβαση
9/5/2019
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
- 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια! Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π στα ΓΕΛ, ξενόγλωσσα τμήματα, μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ. Κατάργηση της ρύθμισης για ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ.
- Επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
- Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.
- Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα. Όχι στην ελαστική εργασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου