Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία γνωμοδότησης και αξιολόγησης για τους υποψήφιους διευθυντές– ΟΧΙ στις «φόρμες αποτίμησης»

Αποτέλεσμα εικόνας για επιλογη διευθυντων

Η διαδικασία εκλογής Διευθυντών λειαίνει το έδαφος για την εφαρμογή της αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα!
ΚΑΛΟΥΜΕ:
•        τους συναδέλφους σε  απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία γνωμοδότησης  και αξιολόγησης για τους υποψήφιους διευθυντές– δεν παραλαμβάνουμε, δε συμπληρώνουμε τις «φόρμες αποτίμησης», στα πλαίσια της απόφασης της ΑΔΕΔΥ για "απεργία - αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης"
•        την ΟΛΜΕ  να καλέσει όλο τον κλάδο σε αποχή, όπως έκανε και η ΔΟΕ. Να σταματήσουν ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ να βάζουν πλάτη στο υπουργείο-κυβέρνηση χρησιμοποιώντας την ΟΛΜΕ.
•        τους  αιρετούς εκπροσώπους  του κλάδου να μην συμμετάσχουν με τη βαθμολογία τους στις αξιολογικές κρίσεις των υποψήφιων διευθυντών στις επικείμενες συνεδριάσεις των “διευρυμένων” ΠΥΣΔΕ, παραμένοντας στη διαδικασία στα πλαίσια του ελέγχου – αποκάλυψης - καταγγελίας.

Οι διευθυντές που θα προκύψουν από το «νέο» σύστημα  ανεξάρτητα από πρόσωπα  και προθέσεις,  θα υλοποιήσουν  τις κατευθύνσεις των συντηρητικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση και πολύ σύντομα θα αξιολογήσουν με τη σειρά τους, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στην προσπάθεια της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να ανοίξει το δρόμο για την αξιολόγηση μέσω της επιλογής των διευθυντών.

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι:
Στο παρελθόν δώσαμε σκληρή μάχη κατά της «αξιολόγησης-χειραγώγησης» που προσπάθησαν να επιβάλουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και καταφέραμε να μπλοκάρουμε τις διαδικασίες. Κάτι αντίστοιχο  οφείλουμε να πράξουμε και τώρα!

Υ. Σ.  Η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014). Η ΑΔΕΔΥ στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει «Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παρέχει απόλυτη κάλυψη σε όλους. Η απεργία-αποχή αφορά ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ τους/τις εργαζόμενους-ες στο Δημόσιο, είτε είναι μέλη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., είτε όχι.
Η μορφή της απεργίας-αποχής είναι απολύτως νόμιμη συνδικαλιστική πράξη και όχι απειθαρχία καθηκόντων και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν».
Άλλωστε το ίδιο κάναμε και με την αξιολόγηση το 2014 χωρίς καμία επίπτωση.
 Επιπροσθέτως, το όργανο των «συνυπηρετούντων», στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν αποτελεί συλλογικό όργανο( ο Σύλλογος Διδασκόντων αποτελείτε από όλους τους εκπαιδευτικούς με οποιαδήποτε σχέση εργασίας- μόνιμους ,αναπληρωτές, ωρομίσθιους κλπ), κατά την έννοια του νόμου, δεν φέρει νόμιμη συγκρότηση, όπως αυτή προβλέπεται στον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, δεν υφίστανται για το λόγο αυτό κανόνες απαρτίας και πλειοψηφίας και εν τέλει δεν μπορεί να λειτουργήσει νομίμως.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ σχέδιο πρακτικού-δήλωσης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα σχολεία μας


ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ - ΔΗΛΩΣΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ   ________________________ (ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών [που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών», ενώ αποτελεί το πρώτο βήμα για την εισαγωγή της αξιολόγησης – χειραγώγησης (Ν.3848/2010, Π.Δ. 152/2013)], υλοποιώντας την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. [7.6.2017] «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων».
Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας). Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.
            Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του  ____________________
           


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου